buseyusuf27 Bsrbsn canım normal ıslaklık olması bnmde o haftalarda su gıbı ıslanıyordu oda akıntının cok sıvı gelmesınden kaynaklanıyor suyun kanlı gelıyor snrm bıde ıstersen bı saglık ocagına yda doktoruna danıs
Merakliana Bsrbsn canım idrarını cok tuttugunda da öyle oluyor. Ve akıntıdan da. İçin rahat olsun bnde 11 haftalığım sabahları öyle oluyor bazen
Cramel Bsrbsn benim önceki gebeliğimde 6 aylıkken olmuştu doktor mantar enfeksiyonu deyip ilaç yazmıştı bi doktora görün istersen canım
Bsrbsn buseyusuf27 gittim doktora bebeğiyle sıkıntı yok enfeksiyon testi verdim bakalım inşallah iyi çıkar
buseyusuf27 HilalG aynen bnde 23 oldum çamaşırım yıkanmıs gıbı olyo 😁 bıde terlıyoruz halıyle oyle oluyor
buseyusuf27 HilalG olabılir bnde 6 kılo aldm havada sıcak ya cok terletıyor mubarek cehennem sıcagı gbı
HilalG buseyusuf27 O konulara girmiyorum bile geçen hava durumu postu açtım arkadaşın biri 65 derece dedi valla Allah sabır versin 30 32 de yanıyorum ben 😓
buseyusuf27 HilalG aynen öyle 🥵 ben bıle suan 38 derecede pişiyorm çarşmba 42 derece olckms eywahlar olsunn
buseyusuf27 Bsrbsn hadı hayırlısı cnm ıyı sukur bebegın ıyıse problem yok uykucu senınkıde demkkı sıcaktan 😊