Bende en yakın arkadaşımdan almıştım ve 22 sinde yaptırdım Aşılamamı sonuç bekliyoruz gerçekten bu şekilde düşünüp paylaşmanız harika birşey çünkü süreç son derece yıpratıcı en azından maddi olarak biraz rahatlatıyor Allah sizlerden razı olsun sağlıkla bebeğinize kavuşun inşallah 🙏