Busrasahinbas Simgezeze ilk bebeğimi 9 haftalıkken kaybettim arastırmalar sonucunda pıhtılasma bozuklugu oldugu ortaya çıktı 2. Gebelikte de 6. Haftada clexane kullanmaya basladım
Yarenimm Simgezeze ben kullanıyorum canim 6 defa kaybettim pihtilasma var sabah akşam göbek bacak vuruyorum kendim
Simgezeze Busrasahinbas bende yaşadım ama patolojiye göndermemiştik, genlerle alakalı olabilir diye başladım bende bugün.. teşekkürler
Busrasahinbas Simgezeze önce genetik e gitti ordan bişey cıkmadı sonra pıhtılasma testlerinde çıktı kalp durmasının sebebi o dedı doktor 2. De de hemen basladık
Busrasahinbas Simgezeze ben saglıkcıyım yıllardır kım bulur kaç bın tane iğne yapmısımdır insanlara benim bile elim titriyo bi 5 dk elimde iğne ile duruyorum ama yapacak bişey yok yeterki saglıcakla alalım kucagımıza bebişkerimizi
Mbceylanli Yarenimm ya ben bebeğe gidicek iğne diye korkuyorum☺ Hatta çok yüzeysel yapmışım bugün derim beyazlaşıp kabardı. Yan mı sokuyorsunuz iğneyi dikmi tarif edebilir misiniz