Kbra21 Kızlar ben sezeryan düşünüyorum doktorum çatı muayenesi edelim Dedi bende korkuyorum madem sezeryan olacam o muayeneyi olmayayım diyorum Bilgi verir misiniz bana çatı muayenesi hakkında.
Yakuts Kbra21 hiiiiç birşey yok, mutlaka olmalısınız. Belkide normal doğum için çok müsaitsiniz, eğer müsait olmanız durumunda bile sezeryan doğum istiyorsanız yaptırmayın tabi siz bilirsiniz. Hayırlı güzel doğumlar dilerim 🙂
Prenses39 Kbra21 çatı muayenesinde korkulacak biley yok iki parmağıyla ebe bakıyor bir kaç saniye sürüyor acısız birsey tedirgin olma
Kubra1305 Kbra21 jel ile işaret ve orta parmaklarını kullanarak yapıyor doktor yada ebe. Derin bir nefes alır kendinizi sıkmaz rahat bırakırsanız zorluk yaşamazsınız. Korkulacak kadar korkunç birşey asla değil.
SeHer1909 Sezaryen fikriniz net ise çatı muayenesi gereksiz olur ama her ihtimali düşünmek lazım . Benim arkadaşım sezaryen günü almıştı ama sancısı varmış bilemedi hastaneye gittiğinde 5cm acıklık vardı Dr u yolu yarılamışsın sezaryen olma deyince olmadı. Çok da rahat bir doğum oldu iyiki böyle olmuş diyor. 4 gün önce oldum çatı muayenesi sevimsiz tabi ama öyle ağrılı falan bişe değil normal muayene gibi 😇
Kubra1305 Mhtpsahn_53300 benim ilk 34. haftamda yapıldı. Daha sonra 35 te gittim kontrole kasılmalarım olduğu için o zaman da doktorum açılmaya baktı.
Mhtpsahn_53300 benim en korktuğum şey o daha 2.ayımdayım Doğum hane stajlarım wardı gördüklerim aklıma geldikçe ve o muayene aklıma geldikçe psikolojim bozuluyor 😣
Kubra1305 Mhtpsahn_53300 devlet hastanelerinde maalesef öyle kötü tablolar olabiliyor 😳 iki tarafta gergin oluyor genelde orada 😊 siz rahat kendinize güvenen tavırlar takinirsaniz onlarda bunu anlar.ona göre davranırlar.
Mhtpsahn_53300 Prenses39 30 dan sonra düşünmek lazım o zaman ilk gebeliğin olduğu için hiçbir bilgim yok hiçbir konuda malesef 🙈
Kubra1305 Mhtpsahn_53300 ben kendimi kasmadigim için acı duymuyorum vajinal muayenelerde. Size tavsiyem derin nefes ve rahatlama. 20-30 saniye arası bişey sürüyordur belki 🤷😊 deriiiin bir nefes alın ve güzel bı hayale dalın hemen orman olur , deniz kenarı olur. Hatta şimdiden derin nefeslerle böyle birşey imgeleyin zihninizde uyumadan önce ve gevşeyin iyice. O anda da bunu yapacağınızı düşünün. Hiç korkmayın sonra da 🌸
Mhtpsahn_53300 Kubra1305 teşekkür ediyorum bilgilendirmeniz için içim biraz rahatladı gerçi daha yolun başındayım onun rahatlığı dır belki bilemicem ama olsun en azından biraz bilgi sahibi oldum 🙏🙏
Barkoddg Bugun ben de oldum cati muayenesi acidi diyemeyecegim hic acimadi vallahi. Ama doktor bakmiyor diyen arkadaslar olmustu benim doktor bayagi inceledi😳 Hic bir seyden bu kadar utanmamistim.😟☹
Mhtpsahn_53300 Barkoddg hadi gözünüz aydın atlatmışssınız inşallah herşeyimizi doktorla paylaşırız ebeler hemşireler bazen çk katı oluyorlar darısı başımıza 🙏🙏🙏