Yarın sezeryan dogumum var allahın izniyle günlerdir düşün düşün kafayı yemiş durumdayım benim için dua edermisiniz kolay geçsin bende panik atak var nasıl dayanicam nasıl geçicek bilmiyorum çarpıntım olursa o an hastanede nabzim yükselirse başıma bisey gelirmi ne olurum bilmiyorum çok korkuyorum :((