Merhaba kızlar..37 hafta olduk dün müayene etdi doktor,çatı kemiği eğriliği ve çatı darlığı var dedi bebeyin başı oturmamış dedi kanala
-_- ..Normal doğum için son ana kadar elinden geleni yapacağını söyledi,risk durumunda sezeryana alınacağım..Böyle durumda normal doğuş eden oldumu aranizda?Ve 6dan sonra yememeyi söyledi,bebeyin kilo almaması için..Ağrılı bir prosedur söz konusu bile deyil,hiç acıtmadı,kendimi boş bırrakmamı söyledi doktor ,hiç kendimi kasmadım belkide o yüzden ağrı hiss etmedim..Yani çatı müayenesi korkulu ve ağrılı deyil,belki vücutdan vucuda deyişe bilir ama ben acı hiss etmedim..