Gonay farklı doktora ilk amacım fikir almak amaclı gittim ve ikinci olarak ilk suyum az denildiğinde burda tek özel var orda dediler balık susuz yaşar mı dedi sinirim bozuldu öyle diyince oraya gitmemek için devlette gidiyorum kontrole onuda bir bulduğum doktoru bir daha bulamıyorum randevuda öyle olunca her doktor başka birşey söylüyor küçük bir şehirde yaşıyoruz memlekette Adanada olsaydım trilyon tane doktor bulurdum özelde dolu devlette dolu zaten