Daha doğuma çok vakit olduğu için henüz doktoruma fikrini sormadım. Ama sezeryan sonrası korse öneren doktorlar da var bir işe yaramadığını söyleyen doktorlar da var. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz sizce korse karnı toparlar mı gerçekten sizin ya da yakınlarınızın tecrübelerini yazar mısınız. Ben almayı düşünmüyordum geçen gün bir tanıdık sezeryan dan sonra tüm kilomu verdim ama korse kullanmadığım için karnım kaldı dedi. Kafam çok karışık bu konuda 🤷♀️