Habibe02 Merhaba arkadaslar bu benm ılk gebelıgım 13+4 deyim. Dün gece birden sag tarafıma yogunlasıp yatma pozisyonu almıstım bırden bı sag tarafımın üst kısmından hareket hossettm tekmeye benzer gbı siZce oyle olabılır mı uoksa baska bısey midir
Angelada Göbek kalkıp iniyor bir tarafı o bebeğin hareketi 21 22 de hissettim senin haftalarda pit pit oluyordu ama o damar atmasi 19 haftalikken hissetmiyorum demiştim daha çok küçük demişti doktor cnm