Kursadbudak merhaba canım bende riskli gebeyim yani 26.haftadan beri şu an bende 35+1 oldum öncelikle haftalarımız çok güzel hiç korkma kuzum,dün çıktım bende hastaneden 5gündür yatıyordum kanama şikayetinden şimdi evde yatmaya devam,aylardır sğrekli hastanede yattım çıktım çok şükür bu haftalar imkansızdı ama gördüm🤲🏻Sende içini ferah tut inşallah zamanında kucaklarsın bebeğini bu arada banada ciğer geliştiriciyi tek doz vurdular hatırlatıcı doz olarak,5.kez vurmuş oldular yani her şey bebişler için,biz 2700dük en son 🤲🏻