Gerçekten artık psikolojik olarak çok kötüyüm ya herkesten birşey duyuyorum tek yumurta ikizlerine hamileyim sürekli ağlıyorum tek yumurta ikizlerinin iyi olmadigini söylüyorlar bı sürü risk çok korkuyorum artık bazen icim çok rahat oluyor Rabbime emanet ediyorum herşeyin en iyisini o bilir tabiki arada nete bakıyorum çok kötü şeyler yazıyor doktorlar bile risk var şöyle böyle diyor çok daraldim çok fena içim ya kendimi düşünmekten alamıyorum benim gibi olan varmı