Bgmky Son 4 gündür hergün hissediyorum bebeğimi ama dün hiç hissetmedim. Normal mi acaba? Ufak kıpırtı olarak 🥰
Caglab Bgmky Ben de 16.haftada hissetmiştim. Su an 25.haftadayim hala düzene oturmadı hareketleri. O yuzden surekli hissetmemeniz normal😊