Gamzedmirel 6. Haftamda başladı benim kanamam doktorum hemen iğne başladı yaklaşık 2 ay gün aşırı iğne oldum. Ona rağmen lekelenme şeklinde ya da hafif kanama şeklinde geliyordu. İğne olduğum süre boyunca birkaç kez acilede gittim bu kanamadan dolayı çünkü kırmızı veya pembe renkte geldiği de çok oluyordu. Doktorum ilk başta rahim içinde önceden kalma kan var dedi. Fakat daha sonraki kontrolde herhangi bir kanama alanı ya da bir sıkıntım yoktu ona rağmen kanamam oluyordu. Bu sefer de doktor ikiz olduğu için olabilir normal dedi. İğne bittikten bir hafta sonra tekrar kanamam oldu bu sefer iğne değil hapını istediğim. Bir tabletten biraz fazla kullandım, kanamam da kesilince bıraktım ilacı. Yanlış hatırlamıyorsam benim kanamam 13 veya 14. Haftaya kadar ara ara sürdü. Tabii ben bu süreçte annemlerdr kaldım ve hiçbir iş yapmadım yattım sürekli. Bir kez lavaboyı yıkayayım demiştim hemen kanamam oldu. Bir daha bir işe elimi sürmedim, sürdürmediler de zaten. Sizde bol bol yatın dinlenin. İğne de kullanıyormuşsunuz kanamanız pembe veya kırmızı değilse ya da bir ağrı eşlik etmiyorsa içinizi ferah tutun. Ve herşeyi doktorunuzla haberleşe yapın ona bildirin.