Esmerkiz34 Kızlar bugün adet günm hastaneye gittim dr dedi ki kis var kan verdim gebelik varmı yokmu diye 20 gün öncesine kadar bende kis bile yoktu dr kis dedi ama gebelik olabilirmi yasayan varmı 😔😔