Spinal sezeryan oldum 3 gün önce şiddetli baş ağrısı yaşıyorum ilkinde hiç böyle olmamıştı Gerarjin K diye bi ilaç kullanmıştı arkadaşım doktoru vermişti bazı doktorlar önermiyor emzirme döneminde bazıları kullandırtıyor kullanan yan etki gören var mı ?