tubik_ Merhaba hanımlar 21 haftalık gebeyim. Plasenta aşağıdaymış yukarı çıkmazsa normal doğum olmazmış. İlerde yukarı çıkabilirmiş. Bu durumu yaşayan var mi ? Normal doğum istiyorum çünkü