Arkadaşlar tup bebekle 24 haftalik gebeyim.2 gündür rahim böyle baskı gibi çok hafif ağrı var.6 yıldır bu bebeği bekliyoruz 😔erken doğum belirtisi olabilir mi.doktora gitmeye korkuyorum doktorum ufacık şeyde bile pimpirikli davranıp çi tahlil vs istiyor.24 haftadan beri çok gerildim.erken doğum belirtisi nasil.bisey.napmaliyim.lutfen dua edin