aysel1520 Zaten acil doktorları kadar illet bişey yok. Ben de düştüm ve ayağım mahvaldu pantolunum yırtıldı elim karnımda gittim yarın gel ben bişey yapmam diyor. Canım nöbetçi ebeler oluyor kadın doğum katında ihmal etme kendini. Sağlıcakla..