Glcndnz21 Serklajlı olanlar dün geceden beri belime bıçak ağrısı gibi ağrı oluyor normal mi ? 16.haftadayım ..
Epifenomen Glcndnz21 geçmiş olsun, ben serklaj olalı tam 2 ay oldu ara ara belim ağrıyor ama serklaja bağlı değll, belimde düzleşme var ve hamilelik ilerledikçe ister istemez baskı yapıyor.
Glcndnz21 Epifenomen teşekkür ederim Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin .. inşallah bişey yoktur