kizlar selam. ben femara+ovitrelle kullandim. 11 haziranda yumurtam catladi. (adetin 16. gunu) 24 mm
iliskide bulunduk 3 gun onden onceki 1 gun ve sonrasi 3 gun icinde iliskimiz oldu. adetim bekarken bile duzensiz idi. 1 yildir evliyim hamilr kalamadim bu arada esimdede sperm hizi birazcik dusuktu. ben esime 2 ay keciboynuzu pekmesi+caksir koku tozu ekleyib verdim. kendimde aslan pencesi hayit otu civan percemi ceviz suyu falan gilan 1 yuldir tamm evlendigim gundwn bugune kafar kullanirim. ama bende yumurtam stresstwn neden bilmiyorum yumurtam buyumeden hep bozuluyorsu geri donua yapiyordu:)) yani afet oluyordum dr gidiyordm hicc bi sey yok ama yumurtam buyumeden bozulurdu mayis ayinda dufaston kullandim ( 3 aya yakin adet olmamisdi) ama menden 2 ci ayda yumurta aki kivamnda beyaz akintm gelmisdi yumurtam catlamisti yani… neyse mayis ayinda dufaston kullandm 7 gun. 2 gun aonra adet oldum
bitdi. ve alttan muayine gitdim yumurtam buyudu kendi kendine ilk dafa goruyordum bunu tam evliligm 9 . ayi idi . adetimin 23. gunu yumurtam catladi iliski oldu..ama tutmadi maaaaalesef. dr bana yumurtan cabuk buyusun dige femara yazdi 5 gun kulladnm 16. gun gitdim 24 mm soylrdi sol tarfdaki. sag kaybolmus her halda. ovitrelle vuruldum. yumurtalamadan 13.gun test yaptim negatif… cikti. simdi yymurtalamanin 17. gunu adetimde 1 gun gecikti YAPMADIM test
cunki korkuyorum…… yine olmiyacak diye. yani gecen ay kasik agrim falan cok idi ama adetim oldu. simdi oda yokkkkk kasik agrimda yok. gogusleerim nerdivan ciki ca ziplayinca agri var bu gecen ayda vardi. ama gecen ayki gibide deyyyil. bu ay.. belki cartlamamis ola bilirmk?? amaaaa ben yumurtaladigimi zannn ediyorum cunki 16.gunu bende yine beuaz akinti. geldi gecen ayki gibi. ve 17. gun geldi yine yumurta aki. birde ben o gunlerde esime bal veviz fintik fistik kabak cwkirdegi falanda. vermistim ..