Yildizkozan canım ben 6. haftamda başladım 14. haftaya kadar aşırı bulantılı kusmalı hertülü sıkıntılı geçti. 14 ten sonra bulantılarım azaldı fakat kusmam azalmadı, hatta şuan 25 haftalığım dün kustum .. ama bir yerden sonra alışıyorsun, yani bulantı olmasında kusma önemli değil diyorsun. kızım olcak inşallah