Yasmiiinn Ben instagramdan takip ediyorum beyzayi ama dok. Aylin hanımın muayenehanesine gidiyordu orda doğum yaptı diye biliyorum ama müsait olursa dediğin gibi yazar diye umuyorum ❤️🙏
Beyzasahin Movid84 ben normal yaptım ama genel olarak hem odamdayken hem doğumda hemşireler aşırı ilgili ve iyidi yani o konusa gerçekten çok memnun kaldım. Bende gitmeden önce şikayet okumuştum internette korkmuştum ama hic öyle olması hepsi güleryüzlü ve ilgili davrandılar
lizge Beyzasahin evt bütün videolarını izledim gayet ilgili sakın anlayışlı bir doktor Rabbım Eymen buğrayi sıze bağışlasın insallah 😘vıdeo yu bklıyom cabuk yukle🤣😘
Movid84 Beyzasahin evet bende bir kaç şikayet okudum o sebeple sormak istedim teşekkür eserim sağlıkla büyütün bebeğinizi darısı başıma☺️
Emine_68 Movid84 o doktoru takip ediyorum keşke Ankara da olsaydım çok ilgili alakalı samimi Bi doktor bence çok güzel doğum yaptırıyor motivasyon veriyor çok sakin bi bayan ☺️ şanslısınız bence 🙈