Nezosikra ne güzel ☺️ sağlıkla vaktinde kucağımıza alırız inşallah hepimiz 💚 ayrıca 15+4 te kız gibi görüyorum demişti, sonra gittiğimde 17.haftada cinsiyete bakmamış, sancım olduğu için gitmiştik o telaşla bende sormamisim 🤭 detaylıca 22 de gel dedi doktor. Haftaya gideceğim net görürüz inşallah 🙏🏻 sen cinsiyeti öğrendin mi canım 😍