40+2 ne gelesi var ne geleceği bu hafta gelmezse suni sancıyla başlatacaklar 😅
KubraSS- 🙈 artık gelmeyince sabır tükendi
elfyldrm ahhaha aynen gelesi yok bu bebelerin zaten