Kizlar sizdeki fibrokist nasildi ? Memenin neresindeydi ? Agri yapiyormuydu ? Dokununcami agriyordu dokunmadandami agriyordu ? doktora gidicem 1 haftaya filan o yuzden birak korkuyorum acaba kötü birşemi diye duşünmeden edemiyorum 😔 suan goğsumun ust tarafinda dokundugumda yerinde oynayan bi kitle degiyor yuvarlak bişey ve yeni oluştu eskiden yoktu