Bende bugün gireceğim ayrintili ultrasona 😊 inanilmaz heyecanliyim kizimi gercektende net bir sekilde görebileceğim icin ama bir o kadar korkuyorum bebeğimin esi aşagida yukari ciktimi cikmadi yada detaylida daha net cikiyormus beni korkutacak biseyler soylermi doktor diye inanilmaz stresliyim 😥