ElifOncul Göbeğim çatladığı içşn kaşıntıdan duramıyorum:/ bioil sürüyorum ama ne fayda.. kaşıntı için önerdiğiniz birşey var mı kızlar?
Tbmr135 ElifOncul kaşıntı için önerebilecegim bi krem yok ama çatlaklar icin lierac jel almani öneriyorum . 37+3 oldum hala catlaklarim olmadi . Kalcalarimdaki catlaklarda jel sayesinde gectiler . Siddetle öneriyorum 😀
ElifOncul Tbmr135 bence genetik dedikleri doğru biraz ben de mustela biooil Hindistan cevizi kullandım ama yine de çatladı malesef 🙄 ama lierac ın çatlak sonrası için olan serumunu almayı düşünüyorumm☺️
Tbmr135 ElifOncul evet serumlarini da deneyebilirsiniz . Benim kalçalarimdaki catlaklarim derin degil diye geçti diye dusunuyorum