İlk sezeryanimda 10.gu yan yatmaya calistim ve dikisim acildi kucucuk ikincisinde bir ay yan yatmaya cesaret edememistim 10 gun koltukta hafif oturur pozisyonda yattim yatak yuksek olduğu icin ondan sonra yatagima gectim bir aydan sonra yan yatmaya başladım