Brs10 Hamile annelerim merhaba nasılsınız 🙂 Size sormak istediğim bişey vardı daha doğrusu doğum yapan annelere ‘meryem ana otunu ’ aranızda kullanan var mı ?
Kbrydgd Eserekliruhalim tekbirask156 Sancilarin sıklastigi ve dogumun basladigini anladigin zaman acikligin varsa ve doktor sana dogum baslamis dediyse istenilen acikliga ulasmayi bekliyosan o zaman bu otu suya koyuyosun . Meryem suresi insirah suresi yasin gibi sureleri okuyosun . Ve bu ot suda açılmaya basladikca senin rahminde o hizla istenilen acikliga ulasiyor bazilarida suyundan biraz iciyor daha cabuk acilma olsun diye . Ve dogumun gerceklestigi zaman otu sudan cikariyosun
Brs10 Busratm ya 38+3 haftalığız şuan artık dayanamıyorum sanırsam ama doktorum 40 haftaya kadar bekleyelim diyo acaba dedim bu otu kullanırsam açılma olurda direk doğuma girerim belmi 🙈
Busratm Brs10 Ben hastaneye yatışım yapıldığında suya koydum ama 12 saat sancı çekip sezaryen oldum 😅