Tavsanim Kizlad 32+6 yim gercekden arrik skldildim su bilantilarima çözum birde afedersiniz ishalim ne yapmam gerek
teletabi Tavsanim canım bende öyleyim inan. Bulantı için prilam kullanıyorum ishale çözüm bende bulamadım 🙈34+4 haftalığız
Akbas77- Tavsanim teletabi 3 gündür ishal ve mide bulantısı cekiyordum muz ve soda ictim yatmadan sabahta aynı şekilde gectii cok şükür tavsiye ederimm kızlaaar 🤲🏻🙏🏻
TugceBahadir Tavsanim salgın mı Var yoksa bu haftalarda mı böyle bilemedim bende 33+4 deyim 4 gündür ishal iştahsızlık var bugünde mide bulantısı eklendi 😞
Tavsanim teletabi ya vllahi gebrriyorum kusmkdn biktim ozelliklr gceleri gercrkdrn coookkk zor oluyo 😣 bnm bunye anorml bslrda yoktu simdi midrm bulniyo
Bsrlmnemr Tavsanim genelde bir sıkıntı olursa bu haftalarda ishal ve mide bulantısı olur diye biliyorum kum döktüğünüz için olabilir. Çok şükür başka sıkıntılar çıkmasında 🙏 zaten doktorunuz muane etmiş bir şey olsa söylerdi