Anneler 27 haftalim gebeyim KBB doktoru antibiyotik verdi kendi doktorum iç sakınca yok dedi ama benim için hiç rahat değil kullananiz varmı bu dönemde kullanılır mı doktorları neden dinlemiyorsun demeyin baştan söyleyeyim doktorlar guvenimi çok kirdigindan güvenemiyorum fikir almak istiyorum