Merhana 27+3 ikiz gebeyim. Erken doğum riskim olduğundan 14.haftadan beri yatıyorum. Geçen hafta bende de nefes alamama hatta konuşmaya bile dermanım olmayacak kadar nefes darlığım oldu. Doktorumla iletişime geçtim normal olmadığını acile gidip bir göğüs doktoruyla görüşmem gerektiğini söyledi. İyi ki aramışız. Yattığım için akciğerime pıhtı atmış. 1 haftadır hastanede tedavi oluyorum. Bugün inşallah çıkıyorum 🙏🏻 hamilelikte hissettiğimiz herhangi bir tersliği mutlaka haber vermekte fayda var, hele ki riskli bir gebelikse…