Ezgiii o yasadigib seyler bir hastaliktan kaynaklanmiyor iste biliyosun bi yandan bunu 🙂evet o anlarda bunu bilsende panik oluyosun biliyorum ama bunun sanal bisey oldugunu dusun gitgide beynin bunun boyle oldugunu kodlayacak ve panikatagin o kotu halleri sana gelsede etkilenmiceksin beynin yok sayicak vucudun da..bizler normalde saglikli insanlariz ama malesef kendimizi bi anda hastalikli yada olecek gibi goruyoruz bu panikatak yuzunden ama sen o anlarda da ben saglikliyim bu sadece saniyelik bir atak diyip geciceksin canim..inan ilaclar falan fayda etmiyor insanin doktoru kendisi, kac dr ayni seyi soyledi bana.gebelikte son zmnlarsa nefes daralmasi oluyor bebekten dolayi o zamanlar biraz zor ama onda da bebegim saglikliki yukari cikti haftaya da asagi inicek ve kavusucam diyip iyi hissedebilirsn ben boyle yapiyorum, koltukta bile uyuyorum , kendini nasil iyi hissediceksen oyle yasa bu donemde sakin kasma..ben hic bayilmadim ve bayilmak cok ender bisey gebelikte herkeste olmuyor, kulak ugultusu da hormonlardan emin ol, bende basindan beri var kan basincimiz artiyo ondan..her etkeni panikataga baglama gebelige bagla, bunu boyle kodlarsan panikatak diye bi kelime kalmicak aklinda sadece gebeyim ben bundan oluyo bunlar diceksin ve bu hastaliktan kurtulacaksin. Kac haftaliksin?