Zeynepeymensonmez hayal bey hakkında pek iç açıcı şeyler duymadım ben şahsen ama bazıları da çok memnun bilmiyorum 🤷🏻♀️ sadece sorumluluk duygusu pek gelişmemiş sanırım aksi durumlarda hemen başkasına yönlendiriyor ya da sorumluluk üstlenmiyor diye duydum bir arkadaşımda onda Doğum yapmış prematüre olarak çocuğun akciğer sıkıntısı var şuan yaşıtlarında da geri de gelişimi, Şafak bey aralarında en iyisi bana göre zaten kendisi de diyor ben işimin ustasıyım bilmediğim bir şeyi söylemem yapmam doçent olmamı istemediler çok engel çıktılar ama başardım diyor ne dediyse doğru adamın ve psikolojikmen de insanı rahatlatıyor ben biraz da beni Türk hekimlerine emanet edin kafasındayım o adama ısınamadım 😁