aselelif06 ben de hemşireyim. Cok dr a danıştım, ortak kararla başladım. Geceleri 2 tane aldım, ilk zamanlar akşam 18 gibi etkisi gecıp bulanmaya başlıyordu.18. Haftaya kadar böyle devam etti. Sonra 2-3 hafta gece tek almaya başadım. 22 gibi de bıraktım . Ama ben kendı buldugum bana ıyı gelen bişey dHa yapıyordum. Karbonatlı falım sakız ☺️ Yemek sonrası hemen ağzıma atıyordum. Ohhh beee dedım resmen. Bana cok ıyı geldı . Sonra baktım ılaçsız sadece sakızla da ıdare edıyorum , bırakmama vesıle oldu.