Hilalblc-12 20lik disum çıkıyor. Daha doğrusu çıkamıyor dr zamanında demişti ameliyat olman gerek düşün çıkacak yeri yok die. Ozaman korkup yatırmamıştım şimdi ağrısını çekiyorum ve dayanamıyorum. Ağrısından artık ağlıyorum ne yapmam gerekiyo çok kötüyüm
kustuyu95 Hilalblc-12 çok geçmis olsun bilirim o ağrıyı çenemi bile açamamıştım gebe oldugunuz için hic bir fikrim yok umarım tez zamanda geçer
Merii33 Hilalblc-12 canım karanfil iyi geliyor diye duymuştum ağrısına Bi internetten bak istersen çok geçmiş olsun
Defdef22 Hilalblc-12 ben diş hekimi asistanıyım evde yapabileceğiniz bişey yok malesef çektirmeniz lazım ameliyat gibi değil gözünüz korkmasın
Biyolog-anne Hilalblc-12 3-6 aylık dönemde kadın doğum doktorun izin vermesi durumda diş hekimleri işlem yapıyor diye biliyorum ama gömülü diş çekimi dahilmi bilmiyorum
Hilalblc-12 Defdef22 doktor demişti disinin çıkacak yeri yok yarışı cıkmış yarısı ıçerde kalmis ameliyat olman gerek demişti
Ftm_bkdmr Canım sarımsak soyup ikiye böl koy oraya bende çektim o ağrıyı. Bana hiç bir işlem yapılmadı pandemi yeniydi o zaman sadece ilaç vermişlerdi largopen antibiyotik
Momster Aynisini yasadim iyi bir marka art dehule yada florame olabilir karanfil yagi alin biraz pahali ama inanilmaz uyusturuyor. Gargara yaptim lokal olarak sürdüm daha o gun cok rahatlamistim ama mutlaka iyi bir fitoterapi markasi olsun
Gokalpozge1 Hilalblc-12 hamileysen doktorundan izin alıp çektiriceksin başka çaren yok ki korkma canım benim ben dişimi de çektirdim kanal tedavisi de yaptırdım dolgu da zaten uyuşturuyorlar anlamıyorsun bile ha ayrıca evde parol varsa iç doktorum parol önerdi
Gokalpozge1 Hilalblc-12 önemli değil o acıyı biraz olsun hafifletir iç şimdi bebek te önemli ama onu taşıyan sensin senin sağlığın da önemli ❤️
Ayten456 Hilalblc-12 bende 2 gün önce dis ağrısı cektim çok zor tuzlu su gargara ve karanfil yağı biraz dindiriyor
MinnakLiva Hilalblc-12 Allah yardımcın olsun diş ağrısı çok zor kafamı duvarlara yerlere vururdum Rabbim acını alsın
Dilos1645 Hilalblc-12 gectiğimiz günlerde 20 lik dişim apse yaptı..20 lik dişim cene kemiğime dayalı oldugu için ameliyatla alınacak yıllardır korkuma aldırmıyorum yarısı dişetimin altın cıkmadı tamamen.gebelikte ne olduysa apse yaptı yanındaki azı dişlerle birlikte hepsi dişetimin altında kaldı düşün nasıl şişti sürekli kanama bogazıma kadar vurdu yutkunamadım.karanfiller sarımsaklar neler denedim gecmedi.acilden diş hastanesine gittik hastanedeki hekim kendi kadın dogumcumun onayı ile ilac yazabilecegini söyledi.doktorum sehir dısında tatılde dedim ben yazayım ozaman yarın doktoruna ulaş onay verirse al ilacları dedi largopen500 mg antibiyotik vermişti ulaştım kullan hatta ilac biter apsen gecmezse tekrar ilac yazdır demişti..demem o ki apse enfeksiyon iltihap bebeğe cok zararlıymış erken doğuma kadar gidebiliyormuş..önce kendi kadın doğumcunu ara yada git onlar onay verince diş hekimi ilac yazıyomuş ihmal etme öyle sarımsakla karanfille olmuyo malesef apse iltihap varsa..ayrıca gebelikte müdehale edilmiyor doktorum onuda söyledi cektirme vs yapamazson onu doğumdan sonraya bırak demişti
Yvzslm Hilalblc-12 bende diş ağrısını çok çektim seni çok iyi anlıyorum, Eyüp Sabri Tuncer marka diş macunu var karanfil özlü tamamen doğal bir macun, seker, tuz içermiyor, Onunla fırçala ağzını mükemmel uyuşturuyor. Rahatlatıyor en azından