elifera Hergün huzursuz bacak sendromu yaşıyorum. Uykuya dalmak çok zor oluyor. Benim gibi b7 durumu yaşayan var mi? Çözüm için ne yapıyorsunuz?
Sare34 elifera merhaba canım bende şuan aynı o durumdayım. Soda ve muz iyi geliyormuş bi dene istersen
Kizimveoglumm elifera ahhh bendede var 🙄 şurda durayım acaba vitamin eksikliğinden mi oluyor bu huzursuz bacaklar🙄
Manyakcadl elifera yaklasik 16. Hafta gibi basladi 35 oldum devam.. uzgunum cozumu de yok🤷🏻♀️ Care dogurmak diye düşünüyorum
DilanDag elifera olduğunu nasıl anlıyorsunuz benimde sürekli bacak ağrılarım var magnezyum kullanıyorum ona rağmen yinede sızlatıyor kasılıyor ama doktorum huzursuz bacak falan demedi 🙄😂
elifera Kizimveoglumm Çok kötü. Bende çarpıntıda yapıyor. Artık bir an önce doğurmak istiyorum yeter ki bu sendrom son bulsun. 37+2
Ftm_bkdmr elifera bende de vardı sabah bir muz akşam bir muz ve soda içiyordum. Bir de jel buz aldım eczaneden dondurup ayağıma koyuyordum
es_es Neredeyse her gece bu sebeple uykudan uyanıyorum. Ayaklarıma ve bacaklarıma soğuk su tutuyorum rahatlatıyor
1994ozg Kizimveoglumm kesinlikle yarıyor burda önerdiler bana da ağrı duyduğum an sürüyorum 1dk sürmeden ferahlatıp ağrıyı kesiyor istersen trendyolda yorumlarada bak canım
Bahriye06 elifera aynı dert bende de var sabaha kadar oturuyorum sabaha karşı 2 3 saat ne uyursam zombi oldum😢
Canan2605 Merhaba kızlar bacak sendromunu magnezyum eksikliğinden bende yaşadım sabaha karşı uyandırıp ağlatan ağrı ve çözümünü beypazarı sade soda her gün tüketin bi tane.. Rabbimin izniyle herşey yoluna girer
KubraSS- elifera vala vitamin kullanıyorum sadece dün icemedim ve gece bacak agrimdan öldüm eşim getirdi içtim uyuya kalmışım bir kere daha böyle oldu çok şükür iyi geliyor yoksa aglayacam eşim ovaliyor sürekli