Merhaba kızlar. Şu sıralar karnım çok sertleşiyor artık. Henüz erken ama neden böyle oluyor. Şuan bile karnım çok sert bi yarım saattir ve rahmime doğru baskı yapıyor ağrım oluyor. İlk gebeliğim erkek bebek. Korku endişe hepsi var. Gurbetçiyim üstelik. Bilen birisi yardımcı olurmusunuz🙏🏻🤯