Sedley Sevginurrr 36+5 haftalığım hergün sancım oluyor artık adet sancısından biraz daha ağır gibi. 5 gün önce nst de sancım çıktı doktor alttan baktı 1 cm açılmam var bakalım salı günü tekrar nst ye giricem
elobariselo Kesinlikle sağa döneniyorum, kıpırdamaları artık çok sert hafif acıtıyor ve vajinamda baskı hissediyorum çoğunlukla
Gunesazra 36+2yim sıcak basması sağa sola dönememe var bi ayakta elde ödemim yok 13 kilo aldım bu sıcaklar beni mahvetti hastane çantamında son hazırlıklarını yapıyorum bebiş son kontrollerde kanala girmiş azıcık dedi ama ağrım sızım yok ☺️