maggie 29 haftaligim 8-9 kg aldım,ama çok daha fazla almışım gibi görünüyor, artık iyice kendimi çirkin hissetmeye başladım, geçen 3 yaşındaki kızım da"anne bu pantolonun sana artık hiç yakışmıyor"diyince ay nasıl ağlama tuttu, kendimi zor tuttum.haklisin annecim kardeşin için biraz fazla kilo aldım onun için galiba artık güzel değilim dedim,olur mu anne sen çok güzelsin,en güzel annesin,kirpiklerin bile çok çok güzel canım annem diyip boynuma sarıldı, işte bu mis gibi cennet kokulu evlatlara can feda,kilo filan hepsi geçici şeyler, Allah’ım yeter ki sağlık sıhhat versin hem bize hem eşlerimize hem de yavrularımıza.Allahim hep iyilerle karşılaştırsın inşallah 🤲