maggie her hamilelik kendine özeldir. Benim dr um böyle dedi ve beni darlamadı. Kendi de bir anne ilk gebeliğinde 26 almıştım sonrakilerde 15 18 dedi. Empati yapabildi
Ben 20.haftamda çoktan 9 10 kg görmüştüm. 38+4 üm 18 kg aldık toplamda . Ama boyum 177. 70 kg ile kaldım boyuma göre zayıf bir kadındım şimdi de öyle görünüyorum sadece koca bir göbek cıkmıs gibi.
Yani fiziğiniz öncesinde nasıldı kilolu mu kaldınız zayıf mı yediğinizde abartı bir şey yoksa cok takılmayın taktıkça heppp yemek isteyeceksiniz aklınızda yemek olacak.
Bu arada 24.haftmda bir iştah cıktı bende neyi görsem yemek istiyordum meğer tiroid değerlerim yükselmiş iştah yaparmış bu da . İlaç verdi Dr anında iştah kesildi kilo almam da durdu . İlk 20 haft 10 , son 18 haftada da 8 kg Almış oldum 😇