Mirarya Hmr33 6.5 aya kadar erkek dediler ilk kızımda sonra kız olduğu ortaya çıktı Allah dan kıyafet alışverişi çok yapmamıştım ama büyü şok olmustu🤣🤣
Annem42 Bna 5aylıkken kız dedıler 6da 3lü teste girdim kesin kız dedim bidahada gidemedm insallah oyle bişey olmaz cünkü 2oglandn snra kız olunca hosumuza gıdeni aldık tabi rabbim en iyisini en hayırlısını bılendir 🤲
busrasevinc Komşum kız bebek dediler ozele gidiyordu hatta odaları kız bebeğe uygun yapıldı üçüncü bebeği bir kızı bir oğlu vardı doğum oldu kız olan bebek erkek çıktı şuan 10 yaşında bütün odayı ihtiyaç sahibibirine verdiler 😁baya bir şokolmislardi