Kızlar gebelik şekeri olduğundan 40 dan sonra suni sancı ile denenip doğumu başlatacaklardı bugün aldılar beni daha almadım sancı dua edin rabbim hepimizi kolayca kurtarsın bebekleri saglıkla kucagımıza alalım ingilteredeyim dilim cok iyi değil eşimide almadılar gurbette bi basına cok kötü bi durum😞