Nur sabah 4 de 2 kere acillik oldum. Taş olduğunu bilmiyordum ben doğuruyorum sandım o kadar kötü bi şancı ki rabbim düşmanıma vermesin. O iki sancidan sonra mesana girişine düşmüştü o yüzden sanırım düşürmem kolay oldu. Taşı düşürürken sancıyla düşürürsen düşük yapabilirsin dedi bana dr. BenDe kendimi su ya verdim 😁 bol su içtim günde 4 litreyi geçtiğide oldu. Birde aci bi su tavsiye ettiler faydasını gördüm çok şükür 😊