Annesininbali2929 34 haftalıkken 3 saat yolculuk yapmam lazım kizlar 3 saatlik yolculuğun zararı olurmu bu haftalarda yolculuk yapan varmı önerileriniz ne olur doktora da geçen hafta gittim ozaman yoktu yolculuk lütfen şöyle yaparsan iyi olur dediğiniz birşey varmı
Meriwa Annesininbali2929 33 de yolculuk için doktorum 5 saati aşarsa uçak demişti ama biz gidemedik açıkcası yolculuk yapsanda 1 hafta ödem oluşur bilgin olsun korkma imkanın varsa doktoruna danış gidip gidemiycenle ilgili farklı durumun vardır belki bilemem arka koltukdansa ön koltukla seyahat ettim 25 haftamda daha rahattı yola cıkmadan 1-2 saat önce su içmeyi bırak yolda benzinliklerde hijyenik değil arada mola verin hareket et canm bence
Rabia26 Annesininbali2929 36. Haftada 10 saat otobüs yolculugu yaptim herhangi bir sikintim olmadi cok sukur
Superisiiiii Annesininbali2929 Ben 1 hafta acı çektim kendime gelemedim oda ağrıdı ayaklarım ondan 3 saatti benimkide ama çektim yani ağrı
Sevgics Annesininbali2929 36 haftalgm ve 3saat yolclk yaptm iki gün önce tekrar geri döncem yarın bi 3 saat daha gidicem ama hep dinlene dinlene sknti olmaz insaalh dikkat ederseniz kendinize küçük bi yasyk alın beliniz içn.
Belinay_AliEge 31 haftada 14 15 saat araba yolculuğu yaptım. Doktoruma muayene olarak tabiki. Yani önce doktorunuza görünün o bi sorun görmezse yapın kafaniza göre hareket etmeyin ben.bi sorun yaşamadım. Sadece çok çok yoruldum ..
Dildare Annesininbali2929 yolda durma şansınız varsa saat başı beşer dakika ayalarınızı açın onun dışında bir sıkıntı olmaz.
Annesininbali2929 Dildare kendi aracimizla gidecez canım dinle dinle giderizde sallantıdan bişey olurmu diye düşündüm
Dildare Annesininbali2929 yorgunluk oluyor tabii bir de ayak şişmesi 😂 ama bebeğe bir zararı olmadı şükür 🙏🏻