Elifgokce Herkese merhaba 8 haftalık hamileyim 6. Haftadan bu yana kalbini duymaya çalışıyoruz ama duyamadık😕doktor yanıp sönen ışık var diyor ama çok ince ve durabilir dedi 😞ilk hamileliğim lütfen bu durumu yaşayanlar yazabiliri mi
Mervemelih Elifgokce canım benimde ultrasonda duyulmuyodu doktorum içimin rahatlaması için vajinal ultrasonla dinletmişti . Özele mi gidiyosun
minikcasper Elifgokce ben gereksiz stres yaşamamak için 6. Haftada keseyi gördüm 8. Haftada da kalp atışı için gittim. Geç gittşm biraz 7. Haftada gidip duymayıp stres yaşamaktansa geç gidip geç duyarım dedim 8. Haftada duyduk.
Elifgokce Mervemelih evet vajinalede girdim baya baktı ince bi ses duyuldu onda da ben gümbür gümbür bi ses beklerken çünkü 5 kat daha iyi görücem dedi ama sonuç değişmedi😢