Arkadaşlar, 9+1 deyim, memelerim büyümekten helak oldu.Sütyenlere sığmıyorum.Ayrıca ne yesem inanılmaz gaz ve şişlik yapıyor.Ağzımın tadıyla aşeremiyorum bile.Buna ramen 5kg almışım.Folik Asitten şüpheleniyorum.Bir de kabızlık var tabii..haftada 1 nerdeyse çıkıyorum.Durumu benim gibş olan?Ya da fikri olanvar mı? Ne diyorsunuz bu folik asite?