SMeyra1911 ben bir iki kez üst üste mesajla soru sormak zorunda kalmıştım kendisine sonuçta özel hastane para veriyorum ilk gebeliğim tecrübem yok, ve doktoruma soracam anama babama soracak halim yok… Mesajlarıma gördüğü halde cevap vermiyordu, sebebini sorduğumda kendisinin özel hayatının sosyal yaşantısını olduğunu söyledi. Sonuç olarak ben ona özel hayatıyla ilgili soru sormuyorum anında cevap vermesini de beklemiyorum okadar anlayışsız birisi değilim ama gördüğün halde dönmüyorsan orda sorun var demektir. Ben senin hastan sen benim doktorumsan ve ortada bir rahatsızlik varsa mecbur cevap vermek zorundasin, birde üstüne okadar para veriyoruz. Dünyada tek doktor o kalmış gibi tavırlar hareketler..