Arkadaşlar merhaba burada sürekli görüyorum ikili test yaptırmalı mıyım ? Yaptırmamalı mıyım ? Diye soranları . Öncelikle bu testte ense kalınlığına ve burun kemiğinin oluşumuna bakılıyor . Bunun yanı sıra beyin gelişimi , mide cebi, bağırsak oluşumu , kalp gibi organlarda inceleniyor. Yani olay sadece ense ve burun değil. Birde kan alınıyor. Kan sonucundaki değerlere göre ortalama riskler belirtiliyor. Evet bu kan testi yüzde 100 doğru sonuç vermiyor ama ben yinede yaptırılması taraftarıyım en azından bir sorun varsa önlem alınabilir, takip edilebilir. Açıkcası aldırmayacaksan yaptırma diyenlere katılmıyorum. Tedbir kuldan , taktir Allah’tan 🌸🌸