Tubau Mziyaa sumay bebe sayfasından takım aldım. Hepsini cok beğendim . Bayağa büyük ve kullanıslı duruyor
Uykulugebe Tubau dikdörtgen biçimde olanlardan mi yoksa oval olanlardan mi aldiniz.? Dikdörtgen olanlar sanki daha büyük gibi gözüküyor da
Tubau Uykulugebe dikdörtgen yoktu orda sette olan büyük ovaldi. Yastıkları,puset örtüsü, alt açma, emzirme yastığı vs hepsi içinde 630₺ idi.
Sfk55 Mziyaa modastra diye bir sayfadan instagramı da var. Ben memnunum güzel geldi henüz kullanmadm tabi ama 🙈
Sfk55 Mziyaa https://imgyukle.com/i/SWiF7U Canım emzirme yastıgı ve babynest ikisine 150 TL odedim. Biraz, daha uygunları da vardı ama onlarn da kalitesibden emin olamadım bu cok guzel geldi tereddüt etmştm ams
Hsjsjj Ben bizim burda ki tekstilden aldım ama çok beğendim foto atmasını bilmiyorum yoksa atardım size 130 a aldım yastığı ve pikesiyle beraber
Zeynep_35 BabyPoyraz banada hedıye gelmıstı cok gereksız bencede reflu yatagımız vardı onu kullandık baya